Szczegółowe dane komórki
                    Nazwa komórki
                
                
                    Dział administracji i obsługi technicznej
                
            
                    Informacje dodatkowe
                
                Do zadań działu administracji i obsługi technicznej należy zapewnienie właściwego funkcjonowania Domu, a w szczególności:
1) nadzór nad prawidłowym działaniem i organizacja zaplecza gospodarczego, zaoptrzeniowego, technicznego i zatrudnionych tam pracowników,
2) organizacja pracy personelu działu administracji i obsługi technicznej,
3) prowadzenie spraw z zakresu bhp i p.poż.,
4) zapewnienie sprawnego działania urządzeń i instalacji, konserwacji i zakupu wyposażenia,
5) planowanie i dokonywanie remontu budynków i nowych inwestycji,
6) prowadzenie gospodarki paliwo - transportowej,
7) sporządzanie obpowiązującej sprawozdawczości.
                    Komórka nadrzędna
                
                
            Pracownicy
Brak przypisanych pracowników
    Metryka dokumentu
    
        
                
        
    
        
    
        
    
        
        
    
    
            Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
        Golonka Anna
    Data wytworzenia informacji:
        2008-01-02
    Osoba wprowadzająca informację:
        Administrator Administrator
    Dodano do BIP dnia:
        2013-07-23
    
 Dyrektor