Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Dom Pomocy Społecznej w Kalince

Dostawa oleju opałowego

Data ogłoszenia
2009-01-05
Termin składania ofert
2009-01-20 09:15
Treść

Dostawa oleju opałowego

 

Ogłoszenie o przetargu 

Data: 05 stycznia 2009r.

              Dom Pomocy Społecznej w Kalince, 21-205 Jabłoń, tel. (083)3561405 zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego   powyżej 14 000 euro i poniżej progów unijnych. / Ustawa    z dnia 29 stycznia 2004 r/ z późniejszymi zmianami 

  1. Przedmiotem przetargu jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości około 60 000 litrów do kotłowni DPS w Kalince.
  2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatnie)można odebrać w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Kalince od dnia 05.01.2009r.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.ebip.lublin.pl/dpskalinka/
  4. Dodatkowe informacje o przetargu można uzyskać w biurze DPS w Kalince,                    tel. (083) 3561405, osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami jest                            Pani Maria Bakanacz.
  5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
  6. Termin wykonania zamówienia od 01.02.2009r. do 31.01.2010r.
  7. W przetargu biorą udział oferenci, którzy spełniają następujące wymogi:

1)      spełniają warunki określone w artykule 22 ust. 1,2,3,4

2)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 Ustawy

  1. Kryteria oceny ofert – cena 100%.
  2. Termin składania ofert upływa dnia 20.01.2009r. o godz. 9.00., ofertę należy złożyć      w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Kalince w zaklejonej kopercie podpisanej: „Oferta na dostawę oleju opałowego”.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.01.2009r. o godz. 9.15.
  4. Wymagany okres ważności ofert wynosi 30 dni od ich daty otwarcia.

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

              Dom Pomocy Społecznej w Kalince, 21-205  Jabłoń, tel. (083) 3561405 działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych nazywanej dalej ustawą (Dz.U. z 2004r. nr 19, poz. 177) z późniejszymi zmianami zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000  euro i poniżej progów unijnych. 

  1. Przedmiotem zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego w ilości około

60 000 litrów  w okresie od 01.02.2009r. do 31.01.2010r.

            Dostawa na koszt Dostawcy.

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 

  1. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w artykule 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy.

Zamawiający nie przewiduje składania zamówień uzupełniających.

 

  1. Termin wykonania zamówienia

Realizacja zamówienia nastąpi w okresie – od 01 luty  2009r. do 31 stycznia 2010r.

 

5.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 

Lp.

Warunki do spełnienia przez oferenta Nazwa dokumentu i jego cechy Uwagi
1. Oferent spełnia warunki przewidziane w artykule 22 ust. 1,2,3 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 Ustawy. Oświadczenie Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. artykuł 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument powinien potwierdzić prowadzenie działalności o której mowa w niniejszej SIWZ.
3. Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 Ustawy. 1. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w artykule 24 ust. 1 pkt.                               4 – 8 Ustawy – wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Kranego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy – wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert.  
4. Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy. 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.2. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z odpłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
5. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności art.22 ust. 1 okt.1 Ustawy. Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie podjętym zamówieniem publicznym.  

            Wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osoba lub osoby uprawnione do reprezentacji firmy zgodnie z aktualnym odpisem z rejestru lub aktualnym zaświadczeniem            o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). W razie podpisania dokumentów przez pełnomocnika wymagany jest oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza.

 

  1. Pozostałe dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy załączyć do oferty.

 

  1. Właściwie wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ.

 

  1. Osoby uprawnione do kontaktów z Oferentami oraz sposób przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami jest Pani Maria Bakanacz. Wszystkie oświadczenia i dokumenty mogą być przekazywane faxem                 i pisemnie z tym, że dokumenty i oświadczenia przekazane faxem powinny być niezwłocznie potwierdzone pisemnie. Dokumenty wymienione w pkt. 5 i 6  niniejszej specyfikacji mogą być przekazane wyłącznie pisemnie.

 

8.      Termin związania ofertą.

Wykonawca jest związany ofertą od momentu upływu terminu składania ofert przez okres 30 dni.

 

  1. Opis sposobu składania ofert.

1.      Oferta powinna być przygotowana zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ, formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ oraz zgodnie z Ustawą – prawo zamówień publicznych.

2.      Oferta powinna być złożona w zaklejonej, nienaruszonej kopercie i oznaczona „Oferta na dostawę oleju opałowego”.

3.      Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do podpisania oferty.

4.      Zaleca się ponumerowanie wszystkich stron oferty.

5.      Koszty opracowania i dostarczenia oferty obciążają wyłącznie oferenta.

 

10.  Miejsce oraz termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Kalince,                           21-205 Jabłoń  do dnia 20 stycznia 2009r. do godz. 9.00.

Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Miejsce oraz termin otwarcia ofert.

Oferty zostaną otwarte 20 stycznia 2009r. o godz. 9.15 w biurze Dom Pomocy Społecznej w Kalince, 21-205 Jabłoń.

 

12.  Opis sposoby obliczenia ceny.

Opis sposobu obliczenia ceny określa załącznik nr 1 do SIWZ – wzór formularza oferty.

Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy niezbędne do realizacji umowy.

Wykonawca podaje wszystkie ceny z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, przy uwzględnieniu, że najmniejszą jednostką płatniczą w Polsce jest 1 grosz.

 

13.  Kryteria oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób oceny ofert.

Celem niniejszego postępowania jest wybór najkorzystniejszej oferty, tj. oferty, która przedstawia najkorzystniejszą cenę.

Cena i warunki zaoferowane przez wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą stają się automatycznie postanowieniami umowy i nie mogą być przez wykonawcę zmieniane.

Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert: cena – stanowiące wagę 100%.

Zamawiający uzna najkorzystniejszą ofertę tego wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę netto i  brutto za dostawę 60 000 litrów oleju (sześćdziesiąt tysięcy litrów) lekkiego oleju opałowego.

 

14.  Informacja o formalnościach jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty                 w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Przed zawarciem umowy wykonawca powinien dostarczyć:

1)      zaświadczenie o nadaniu numeru REGON,

2)      zaświadczenie o numeru NIP

poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.

 

15.  Ogłoszenie wyników postępowania.

O wynikach postępowania zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, wskazując firmę i siedzibę tego wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz zaproponowaną cenę.W zawiadomieniu wysłanym do wykonawcy, którego ofertę zamawiający uzna za najkorzystniejszą zostanie określone miejsce i termin zawarcia umowy.

16.  Pouczenie o środkach ochrony prawnej.

Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku przysługują środki ochrony prawnej przewidziane            w Ustawie – prawo zamówień publicznych. 

17.  Niniejsze zamówienie może być wykonane wyłącznie przez wykonawcę i nie może być powierzone podwykonawcom.

  Załączniki:1.      Wzór formularza oferty – załącznik nr 1.2.      Wzór oświadczenia – załącznik nr 2.3.      Wzór umowy – załącznik nr 3.    Kalinka dnia 05.01.2009r.                                    ......................................................                                                                                                    /podpis zamawiającego/   

                                                                                                          Załącznik nr 1

                        Wzór formularza oferty

............................................

        pieczęć firmowa oferenta    

OFERTA

na dostawę lekkiego oleju opałowego  

  1. Oferujemy dostawę lekkiego oleju opałowego za cenę:

 

1

2

3

4

5

6

7

8

Lp. Nazwa produktu Jednostka miary Cena jednostkowa netto Ilość zamawiana Łączna wartość netto kol. 4xkol.5 Stawka podatku VAT w % Łączna wartość brutto

1

Lekki olej opałowy

litr

 

60 000

     

Słownie złotych łączna wartość brutto:

.................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................

 2.      Stwierdzamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia. 

  1. Stwierdzamy, że zapoznaliśmy się z projektem umowy i nie wnosimy w stosunku do niego żadnych uwag, a w przypadku wyboru naszej oferty podpiszemy umowę zgodnie z tym projektem w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego.

 

  1. Zapoznaliśmy się z dokumentami przetargowymi oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje do przygotowania oferty i realizacji zamówienia. Do dokumentów przetargowych nie wnosimy zastrzeżeń.

 

  1. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą do terminu zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż 30 dni od upływu terminu składania ofert dodatkowych.

  ...........................................Dnia .....................2009r.                  .................................................................     miejscowość                                                                                         podpisy upełnomocnionych                                                                                                                                   przedstawicieli firmy 

Załącznik nr 2

   

..............................................

          pieczęć Oferenta   

OŚWIADCZENIE

  

W związku ze złożeniem oferty naszej firmy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę lekkiego oleju opałowego oświadczam, że:

 

.......................................................................................................................................................

(nazwa i adres Wykonawcy)

 

spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 styczeń 2004r. – prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2004r. Nr 19 poz. 177) tzn.:

 

  1. Jest uprawniony do wykonywania działalności będącej przedmiotem postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – prawo zamówień publicznych.

   

............................ dnia .....................2009r.                                      .............................................

 miejscowość                                                                                                                                             podpis oferenta i pieczęć imienna

 

Załącznik Nr 3  - wzór umowy                                           UMOWA 

Zawarta w dniu ................. pomiędzy Domem Pomocy Społecznej w Kalince, 21-205 Jabłoń, nr REGON 030010877, Nr NIP 539-10-51-109 zwanym dalej Odbiorcą reprezentowanym przez:

 

Panią Wiesławę Chęckiewicz               - Dyrektora DPS w Kalince

Panią Grażynę Piżuk                                        - Głównego księgowego

 

a

.............................................................................................................................................. reprezentowanym przez:

......................................

......................................

 

W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2004r. Nr 19 poz.177) z późniejszymi zmianami została zawarta umowa o następującej treści:

 

§ 1

 

1.      Przedmiotem umowy jest dostawa lekkiego oleju opałowego w cenie netto ...... zł. (słownie netto zł.: .................................................za 1 litr)

2.      Odbiorca zobowiązuje się zakupić gwarantowane ilości lekkiego oleju opałowego wymienione w punkcie 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

§ 2

 

1.      Dostawca zobowiązuje się dostarczać lekki olej opałowy na własny koszt do kotłowni DPS w Kalince.

  1. Dostawy będą realizowane w ciągu 24 godzin od telefonicznego złożenia zamówienia.
  2. Dostawy będą odbywały się tylko w dni robocze w godz.8.00 – 15.00.

 

§ 3

 

Każda dostawa lekkiego oleju opałowego będzie udokumentowana aktualnym świadectwem jakości producenta pozostawionym u Odbiorcy.

 

§ 4

 

1.      Rozliczenie realizacji dostaw będzie odbywało się na podstawie częściowych faktur VAT wystawionych przez Dostawcę za każdą partię dostarczonego oleju.

2.      Odbiorca będzie dokonywał zapłaty przelewem na konto Dostawcy, w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Odbiorcy tj. Domu Pomocy Społecznej w Kalince.

 

§ 5

 

1.      Zmiana ceny lekkiego oleju opałowego może nastąpić tylko w razie zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np.: wprowadzenia nowego podatku, zaostrzenie norm, wzrost inflacji, zmiany ceny producenta).

2.      Wprowadzenie zmiany ceny wymaga uzasadnienia i może nastąpić wyłącznie                   w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności – dotyczy to również zmian cen oleju opałowego przed rozpoczęciem sezonu grzewczego.

 

§ 6

 

1.      Odbiorca oświadcza, że posiada numer identyfikacji NIP 539-10-51-109.

2.      Odbiorca upoważnia Dostawcę do wystawiania faktur VAT bez swojego podpisu.

 

§ 7

 

Dostawca oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT i posiada numer identyfikacji NIP ...........................

§ 8

 

Dostawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne w razie:

-         odstąpienia od wykonania umowy w wysokości 10% wartości brutto zamówienia (dotyczy zamawianej ilości  oleju – 60 000 litrów),

-         zwłoki w dostawie oleju w wysokości 0,5% wartości brutto zamówienia szczegółowego za każdy dzień zwłoki.

 

§ 9

 

1.      Umowa niniejsza obowiązuje od daty jej podpisania i zostaje zawarta na czas określony tj. od 01.02.2009r. do 31.01.2010r.

2.      Każda ze stron może dokonać wcześniejszego rozwiązania umowy, przy zachowaniu jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.

3.      Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

4.      Nieważna jest zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że konieczność tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Odbiorcy.

 

§ 10

 

Oprócz przypadków wymienionych w przepisach Kodeksu Cywilnego, Odbiorca może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej,                  że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.

Odbiorca może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości                   o powyższych okolicznościach.

W takim wypadku Dostawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

§ 11

 

            Strony zobowiązują się do:

1)           powstrzymywania się od czynów nieuczciwej konkurencji,

2)           wzajemnego przestrzegania tajemnic przedsiębiorstwa drugiej ze stron na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.Nr 4 poz. 211 z późniejszymi zmianami).

 

§ 12

 

            Udostępnianie osobom trzecim treści i warunków realizacji umowy może odbywać się na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.

 

§ 13

 

            Spory mogące wyniknąć z realizacji niniejszej umowy będzie rozpatrywał właściwy rzeczowo Sąd.

 

§ 14

 

            W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy prawo zamówień publicznych.

 

§ 15

 

            Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednej dla każdej ze stron.

  

DOSTAWCA                                                                                    ODBIORCA

  

Oferty
  1. Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe "DEKAL" Wiesław Deć i Wspólnicy Sp.jawna. ul. Przemysłowa 20, 21-100 Lubartów

    Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe "DEKAL" Wiesław Deć i Wspólnicy Sp.jawna. ul. Przemysłowa 20, 21-100 Lubartów

     

    Cena netto za 1 litr oleju - 1, 68 zł.

    Data wprowadzenia oferty: 2009-02-04
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Maria Bakanaczdodano do BIP dnia 23-07-2013 14:08:58