Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Dział administracji i obsługi technicznej
Informacje dodatkowe
Do zadań działu administracji i obsługi technicznej należy zapewnienie właściwego funkcjonowania Domu, a w szczególności:
1) nadzór nad prawidłowym działaniem i organizacja zaplecza gospodarczego, zaoptrzeniowego, technicznego i zatrudnionych tam pracowników,
2) organizacja pracy personelu działu administracji i obsługi technicznej,
3) prowadzenie spraw z zakresu bhp i p.poż.,
4) zapewnienie sprawnego działania urządzeń i instalacji, konserwacji i zakupu wyposażenia,
5) planowanie i dokonywanie remontu budynków i nowych inwestycji,
6) prowadzenie gospodarki paliwo - transportowej,
7) sporządzanie obpowiązującej sprawozdawczości.
Komórka nadrzędna
Pracownicy
Brak przypisanych pracowników
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Golonka Anna
Data wytworzenia informacji:
2008-01-02
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2013-07-23